Saturday 22 May 2010

Czerwono-zielone kwiatki/Green-red flowers

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobionie czerwono zielonego kompletu z fimo. W celu połączenia kolorów, użyłam maszyny do robienia makaronu i skorzystałam z techniki "skinner blend", którą bardzo lubię. Często jak przepuszczam fimo przez maszynę, to mam taką frajdę, ze zapominam o tym, zeby juz skonczyc. Tak stało się i tym razem; kolory za bardzo się zmyły ze sobą i musiałam zabrać się za pracę od początku. Ale w końcu odniosłam sukces :) Poniżej zdjecia kompleciku. Zrobiłam dwa wisiorki - po prawej z dominującym kolorem zielonym i po lewej - z dominującym kolorem czerwonym, który pasuje do koralików z kolczyków.

***

Some time ago, I was asked to make a red-green flower fimo set. To combine two colours, I used my fabulous pasta machine and used skinner blend technique. By the way, I really like this technique. I started rolling through fimo when suddenly I realised that my fimo sheet is blended too much. I had to start again. I succeeded eventually and below you can see the result of my work. There are 2 pendants. The one on the right has more green, and the one on the left has more red and it matches the beads from earrings.

2 comments:

Karolina said...

Skads znam tło, na którym leza kolczyki :P

Mn said...

Ha ha. Dobrze kojarzysz :)